Undervisningsmateriale til

I AM NOT INVisible

Gratis tilbud til udskolingen

Når I besøger Jacob A. Riis Museum, kan I kombinere det med et gratis tilbud vi har til udskolingen. Ligesom Jacob A. Riis havde fokus på de fattige emigranter i New York – så har en dansk fotograf, bosiddende i USA,  Thilde Jensen, fotograferet hjemløse i flere byer i USA.

I særudstillingen ”I AM NOT INVisible” på Esbjerg Museum, oplever i Thilde Jensens stærke fotografier af hjemløse. Portrætterne ses med lygter i et mørklagt rum, og skaber en intens og personlig oplevelse. Mødet med de hjemløse er optakten til et gratis undervisningsmateriale, med fokus på hjemløses liv i Esbjerg i dag. Besøget på Jacob A. Riis Museum kan således indgå i dette undervisningsforløb. Tilbuddet gælder en kort periode mens udstillingen står i Esbjerg indtil d. 2.2.2025.

Download materialet her

Undervisningsinspiration til I AM NOT INVisible